Monday, June 21, 2010

You all bring a smile to us! Thank you!



Salam

Excited nak tulis hari ni..serius, hari ni memang best walaupun selesema aku dah 4 hari berlanjutan masih lagi xlega2..okay, bukan nak cita pasal selesema.

Pagi tadi, kitorang geng2 praktikal TNB (Donut, Yus, Fadhli, Kak Yan, K-Own and aku ) telah mengadakan sedikit jamuan ringan untuk semua staff TNB. Okay, walaupun sebenarnya agak rushing sebab ada yang cancel last minute, tapi alhamdulillah, semuanya berjalan lancar..

Thanks pada semua yang datang pada pagi tadi..walaupun kitorang just jamu nasik lemak and sedikit kuih muih, korang masih datang..Thanks! Tak lupa gak pada GM kitorang Ir Saharenam, KJ Cik Rabihan, En Pison yang turut sama hadir bagi memeriahkan majlis tersebut.

Overall memang best, walaupun aku dah nak macam demam pagi tadi..hahaha..walaupun aku tinggal lagi satu minggu kat sana, tapi dah rasa sedih nak tinggalkan TNB.huhuhuhuhu....tu la, dulu cakap xbest dapat TNB sekarang padan dengan muka aku, dah sedih..(T____T).















Wasalam



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No comments:

Post a Comment