Friday, June 18, 2010

Bapak, terima kasih (^__^)

Salam.

Macam biasa tiap2 petang aku akan tunggu mak atau bapak aku kat TNB after habis kerja..hari ni bapak aku lewat ckit..tiba2 timbul perasaan marah, walaupun dah diberitahu yang bapak aku akan lewat..sungguh tidak patut rasanya perasaan itu muncul..

Lepas ja amik mak aku, kami pergi Kangar. Niat aku untuk membeli jam baru ditunaikan oleh bapak aku..Sebabnya aku dah bagitau kat bapak aku, kalau aku dapat dean list for this sem, aku betol2 nak jam baru..memandangkan jam aku yang dah 4 tahun digunakan, memerlukan penggantinya...

Bapak aku pun bawak la aku pergi satu kedai jam..Masuk2, aku terus berkenan dengan satu jam berjenama C****..Tiba2 bapak aku bertanya pada tokei kedai jam tu..

"Bos, T**** you xjual ka? "

Tokei tuh pun jawab

"Kitorang xjual la..kedai depan sana ada."

So, bapak aku ajak la aku ke kedai yang diberitahu oleh tokei kedai jam tersebut..dan betullah kata tokei kedai jam tu, memang kedai kedua yang kami pergi ada jual jam berjenama T****..memandangkan harga jam yang dipaparkan semuanya mahal, aku tak berhasrat untuk membeli jam tangan tersebut.

Then bapak aku tunjuk satu jam ni...and jam tuh memang cantik and pattern laki2..tapi cantik n simple..tapi harga dia agak mahal la..aku pun cakap kat bapak aku yang jam tuh mahal..tapi bapak aku cakap ada diskaun..

So akhirnya aku pilih jam tuh..and bagi aku jam tuh agak mahal kalau nak bandingkan ngan jam2 aku yang sebelum ni..Bapak, terima kasih =)

Wasalam,

No comments:

Post a Comment