Thursday, June 17, 2010

Pre-moulded with outer resin (PWOR)


Salam.

Lama rasanya tak update blog ni..hari ni berkesempatan gak nak update...ok!minggu ni aku ikot geng jointer...memang best..banyak benda yang aku belajar..and the best part is, dapat merasa buat kerja..kalau sebelum ni tengok ja, tapi kali ni aku ngan kawan2 diberi peluang untuk try buat..hahaha..

Hari ni dan semalam aku ikot geng jointer ni pergi kursus PWOR kat TNB Alor Setar...disini kami didedahkan dengan peralatan baru untuk buat join...first time tengok orang buat join, sebab aku tak penah lagi tengok...so, agak best la disitu..



Kitorang pergi dengan Uncle Sammy, En. Shariff and Daud(bukan nama sebenar)..disebabkan benda ni kursus ja, kitorang dibenarkan untuk tolong diorang..memang best..for the 1st day tak banyak sangat yang kitorang tolong..tapi for the 2nd day, memang banyak la..memandangkan uncle sammy ngan en.shariff xda, sokitorang tolong la Daud..





The best part, kitorang siap dulu..walaupun ada bocor ckit, kami dapat mengatasinya..At the end diorang ni kena jawab test...kitorang menyibuk ja...hahaha..overall it is a very good experince..thanks to all that give us chance to do the job.. (^___^)vv

Wasalam.

No comments:

Post a Comment