Friday, July 23, 2010

Run baby run, don't ever look back.

Salam.


Lama kan xupdate blog.bajet macam ramai sangat yang baca.sebenarnya xda idea nak tulis.serius.macam pen yg dah xda dakwat.nak tulis, tapi tak tertulis.yup!memang susah nak tulis bila kita sendiri xtau or xpasti apa sebenarnya yg kita nak tulis.

2-3 minggu yang lepas, many things happen in my life.some gives me a reason to smile and some just give me a reason to cry.banyak benda yg berlaku, tapi satu pun aku xtulis.susah sangat ka nak tulis?ya!susah..bagi aku amat susah.

banyak benda nak luahkan tapi xtau medium yg macam mana patut aku guna untuk luahkan apa tg terbuku kat kepala aku ni.so aku decide guna medium yang paling senang, simple and tak menyusahkan org laen..rasa2 apa?

aku xluahkan, tapi aku simpan ja dalam hati.senang.xda orang kacau.xda orang nak tanya, sebab aku malas nak menjawab.tau tak, kadang2 tak semua solan yg orang tanya, kita ada jawapan.kadang2 jawapan tu akan menyakitkan hati kita sendiri.susah kan?

lagi susah bila kita kena tunggu sesuatu dalam jangka masa yg lama.kalau korang sanggup tak?aku xberani nak kata sanggup atau tak, just i'll wait.that's all..kalau masa menentukan yang sesuatu yg aku tunggu itu xkan jadi milik aku, aku redha.insyaallah.



God, give all the strength to face all these obstacles.Make me among those who are patient.





Wasalam
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No comments:

Post a Comment