Monday, April 12, 2010

Sky Trek Adventure 2010

Salam.

Sebenarnya dah lama aku nak tulis entri ni cuma tak berkesempatan. Test aku berderet2 sepanjang minggu lepas. ditambah pulak dengan projek yg perlu dihantar dalam minggu ni. so memang busy, terpaksa mengejar date line. bukan lah aku buat kerja di saat akhir, cuma ada sedikit masalah yg muncul dan menyebabkan aku kelam kabut 2, 3 minggu ni.

so, aku bukan la nak tulis pasal masalah aku tuh. sebab aku tau kalau aku cerita maybe ada yg terasa...biar la aku sendiri saja yg tahu.ok!

Penah dengar sky trek? mungkin ada yg pernah dan mungkin ada yg tertanya2, apa itu sky trek? sky trek ni kiranya macam rentas halangan la, cuma bezanya kita berada pada ketinggian 25 kaki dari tanah. so, aku pergi sky trek ni bersama2 dengan kembar aku dan juga senior-seniornya pada hari ahad minggu lepas. Bayaran yg dikenankan adalah 45 ringgit dan bayaran masuk 3 ringgit.

Tempatnya, Bukit Cerakah Shah Alam. Ianya dibuka setiap hari cuma sky trek ni dibuka pada hari2 minggu. Tapi still bley maen pada hari biasa tetapi kena booked awal2.so bagi yg berminat sila klik disini. sky trek adventure.

So kat sini ada skit gambar yg sempat diambil oleh kembar aku..enjoy ur self...

















p/s:for more pictures please visit blog kembar aku.

Wasalam

1 comment:

  1. seronoknya ckp kembar aku.. bertuahnya u n ur fmily.. selamat ye!

    ReplyDelete