Wednesday, April 28, 2010

3 Days

Salam

Fuhh....tadi baru ja aku habis paper ketiga aku untuk semester ni..sekarang tinggal lagi 1 paper which is on 5/5..

3 hari aku exam berturut-turut...semestinya banyak la benda yang dah terjadi sepanjang aku xupdate blog aku...alasan???sibuk study(btol2 ni..bukan maen2).

First day aku exam iaitu pada 27/4..paper hari tu adalah paper Power System 1...hurm...1st day lagi aku dah careless..tapi bukan la careless jawab exam...aku punya slip exam tersalah print, dan terprint slip kawan aku..disebabkan aku tak check, bila dah sampai dewan exam baru la aku sedar..

Gila gelabah aku time tuh..ye la aku xda slip exam, macam mana nak jawab exam. Tapi aku bernasib baik sebab exam aku kat kelas bukan kat DSB. So, pengawas xda la strict sangat, dia benarkan aku amik exam...fuhh!!!lega rasanya.

Disebabkan aku gelabah pasal slip exam tu, aku nak jawab exam pun gelabah..aku jadi tension, sampaikan aku pikir nak kluar ja dari dewan exam tu..tapi nasib baik la aku xbuat macam tu, kalo tak, confirm2 aku repeat paper sem depan. Nak kata aku bley jawab???entah la..bagi aku alhamdulillah. sebab semua soalan hint yg aku dapat, semuanya keluar. Tapi aku tetap xconfident sama ada aku bley jawab ka tak. Apa yg bley aku buat sekarang, doa ja la..mudah-mudahan aku lulus subject tu.

Hari kedua exam aku iaitu pada 28/4, Control System 2..Hurm..aku xtau nak bagi ulasan macam mana...aku pakai jawab ja..nak check memang xsempat..ada 4 soalan..masa yg diberikan cuma 3 jam..memang xsempat..kawan2 aku pun memang ramai yg xsempat..ditambah pulak dengan 5 graph kena lukis..memang xsempat..aku just harap aku lulus..amin..

Hari ketiga iaitu 29/4 iaitu hari ni..paper advance e..subject ni memang aku xconfident...aku xcukup masa nak study..aku just sempat buat beberapa soalan ja..disebabkan paper control aku petang dan paper advance e aku pagi hari berikutnya..memang xsempat..malam time aku study tu, aku rasa macam nak give up..subject ni susah..susah sangat..tadi paper pun susah..hopefully aku xkan repeat sem depan..amin..


Sekarang just tinggal satu lagi paper..aku harap, aku dapat buat yg terbaik..amin..friends, wish me luck k!! i really need this..

Wasalam.

2 comments: