Sunday, April 4, 2010

Thank You Pm Dr Noraliza

Salam

So ari ni aku memulakan hari aku seperti biasa. Cuma hari ni ada test jepun. Allhamdulillah aku bley wat..heheheh..insyaallah..

So, tadi after test, aku kuar awal ckit. Sebabnya aku mengantuk..makin lama dalam kelas makin xtahan aku..memandangkan test aku dah abis jawab, aku decide untuk kluar awal..dalam kul 11.45 pagi macam tuh aku kluar.

Tempat pertama yg aku tuju adalah tgkat 17. Seperti yg telah aku cerita kat entri sebelum ni, aku tengah dalam proses mencari supervisor.Last week aku ada mintak kat Dr Pauziah and jawapan kluar hari ni..

Sampai ja kat bilik Dr Pauziah, alangkah kecewanya aku..Aku di'reject'..sekali lagi.alasan yg diberi sudah penuh(sedangkan baru 4 orang).So xpala..maybe bukan rezeki aku nak buat fyp dengan Dr Pau(singkatan dari Dr Pauziah)..

So aku sekali terpaksa mencari2 supervisor. 1st sekali aku try dengan Dr Nawawi sebab most of the seniors said he's good. Tapi dia xda kat bilik pulak. So, aku xnak buang masa menanti benda yg xpasti. So aku try another lecturer.

2nd lecturer yg aku try En Nik Fasdi..sekali lagi kecewa sebab dia xda kat bilik. Then aku try pulak Dr Maliki..Dr Maliki ni antara supervisor yg direkemenkan oleh senior2.. sebabnya??Dia sekarang tengah buat research pasal solar.. so memang banyak benefit kalo wat ngan dia.. But one more time aku kecewa..Dr Maliki xda ka bilik..

Disebabkan aku xnak lagi menunggu dan malas nak mencari2 lagi, aku decide untuk try dengan Pm Dr Noraliza. At first place, she's not my choice, sebab ada yg cakap dia ni xok..but some said she's good.So aku try..

Keputusannya? Allhamdulillah..aku orang pertama..maybe sebab xda orang nak buat ngan dia..tapi aku xkisah..asalkan ada supervisor..kalo supervisor bagus pun, tapi kalo kita xrajin, xguna gak..

So after some briefing from her, aku dapati dia ni sebenarnya ok ja..she give me a lots of informations and ideas about the project. Dia pun ada bagi tajuk yg boleh aku try explore..

Conclusionnya..aku nak berterima kasih la kepada Pm Dr Norazila for accepting me..=)

Wasalam.

No comments:

Post a Comment