Tuesday, December 14, 2010

Let me introduce


Salam.

Just a while ago, i was sitting for the 70 685. And, yes i passes!! And now i'm MCITP certified. For those who don't understand about what i'm talking about, just click here.

So, today i want to introduce you all with my new housmate. Eh, bila masa plak aku pindah rumah. Tak da la, just nak introduce housmate rumah blog 124. Lets check it out!!



This is my first housmate, and you all can call her yana. Nak tau lebih pasal cik yana??Sila click disini :)



My 2nd housmate, Cik Aja.. I like her header!!!!coll rite? Nak tau lagi pasal cik aja, click sini.

Next, is cik dynaz.. Jom ramai2kan blog cik dyanaz dan mengeratkan silaturrahim..hehehe.. click pada kawasan ini.


Seterusnya, cik kedondong.. Suka2..dia suka photography, same as me..Nak tau lagi pasal cik kedondong? Click here.


And last but not least, cik jannah..Student optometri ukm..Teringat kat seseorang. She love korea and japan, same as me..weeee.Jom terjah blog cik jannah kita..

Selesai sudah sesi memperkenalkan housmate. Nice to meet you all. :)

Wasalam

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

1 comment:

  1. sy bz ckit so hari nie cuti so baca blog awk...thanks a lot sebab perkenalkan we ols!
    semoga kita sentiasa berhubung!

    ReplyDelete