Sunday, December 12, 2010

I have a friend!!


Salam



Kawan!Friends!Tomodachi! Semuanya memberi maksud yang sama..Korang ada kawan??Mesti ada kan. ruginya orang yang xda kawan..Bagi aku, kawan ni macam anugerah. Tak semestinya bila kawan kita ramai, kita happy. Kawan yang sikit tuh lagi bermakna sebab diorang lebih tau perasaan kita, sebab kita lah yang paling dekat dengan diorang.

Aku ada kawan semenjak dari sekolah menengah and kitorang memang rapat and diorang memang kawan aku buat selama-lamanya. Tapi kenapa aku tulis "i have a friend"?? sedangkan aku ada ramai kawan. Sebab aku nak tulis pasal seorang kawan aku yang aku rasa, dia lain dari yang lain. Nama dia Azrul Syamrie. Ya! Dia lelaki!


So, boleh ka lelaki and perempuan jadi kawan?? Aku tau mesti ramai yang akan cakap, mula2 kawan, then lepas tuh bercinta. Aku tak kisah apa orang nak cakap. Sebab aku tau apa yang aku rasa. And dulu aku xpenah percaya yang laki boleh jadi kawan baik perempuan, tapi sekarang aku percaya. Aku tau ramai yang tetap tak akan bersetuju dengan apa yang aku tulis ni, tapi bagi aku, dia kawan aku yang aku bley percaya, even dia lelaki.

Aku kenai dia, xsampai setahun rasanya, tapi aku rasa macam aku kenai sangat2 ngan dia. Mungkin tuh cuma perasaan aku, tapi tah la.Itu yang aku rasa. Aku tak pernah anggap dia lebih dari seorang kawan. Biar la apa orang nak kata, aku tak kisah, for me, he's my friend and thanks for being my friend too.

Aku tau kawan aku ni akan baca entry ni..hahahaa.. To Azrul Syamrie, thanks for being my friend!!


Wasalam

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2 comments:

  1. tak kira lelaki atau perempuan dan kita manusia biasa yan punyai teman yang berbeza yang penting dia boleh dipercayai dan kita senang bersama dia..

    ReplyDelete