Friday, March 18, 2011

Thank You Allah

Assalamualaikum.


Alhamdulillah. Terlalu banyak rezeki yang Tuhan bagi kat aku sampai kadang - kadang aku terpikir, layak ka aku untuk semua ni.? Apa-apa pun alhamdulillah. Peluang seumur hidup yang aku tak pernah terpikir.

It's still not confirm yet. Many procedures are needed before i can I achieve 'this' thing. I just hope i can perform well in my final semester. I just hope for the best.

Kalau tuhan dah tentukan ini rezeki aku alhamdulillah and kalau ini hanyalah ujian semata-mata, tetap alhamdulillah. Sebab, tuhan dah beri sedikit kenikmatan kepada aku. Walaupun sedikit, alhamdulillah.

"Ya Allah, andai ini yang terbaik yang telah Engkau tetapkan buatku, permudahkanlah segala urusanku. Jikalau ini ujian yang kau turunkan buat hamba seperti aku, aku redha. Jadikanlah aku antara hamba - hambamu yang sentisa bersyukur apabila mendapat nikmat dariMu dan jadikanlah aku antara hamaba - hambamu yang sentisa bersabar bila ditimpa sesuatu ujian. Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui"



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No comments:

Post a Comment