Monday, March 29, 2010

At last!

Macam biasa..ari ni aku akan buat rutin harian aku..pergi ke fac untuk tgk surat practikal aku..so macam yg sedia maklum, proses permohonan praktikal aku ni memang ada banyak masalah.

Tapi hari ni alhamdulillah..Aku pergi sedikit awal ke fakulti hari ni..Macam biasa destinasi pertama yg aku tuju adalah pejabat fakulti..and macam biasa aku akan pergi menyelak kertas2 jawapan pemohonan praktikal..

Kertasnya agak tebal sebab ramai yg dah dapat tapi xdatang mai amik..xmacam aku yg setiap hari ulang- alik ke pejabat fakulti nak tgk surat aku..

So aku pun selak2 la kertas tu satu persatu..hurm..xda nama aku..tapi aku terus menyelak sampai la kertas 2 terakhir dan terpampang la di surat tu

Saudari Nur Atiqah Binti Abdul Rahman

Alhamdulillah..lega..dapat jugak surat..so sekarang dah sah la aku dah dapat tempat praktikal..even this place is not my first choice aku terima ja la..sebab aku malas nak mintak tempat lain. Tambahan pula Perlis bukan la banyak sangat company.

Nak mintak kat negeri laen..hurm..malas pulak rasanya...banyak nak kena pikir..nak duduk kat mana, nak pegi naek apa..kalo dok rumah sewa, kena pikir nak bayar duet rumah sewa lagi..dah la rumah sewa aku sekarang pun aku kena bayar even time semester break..

So, biar la aku praktikal dekat ngan rumah aku ja..at least ada orang antar, ada tempat tinggal..hehehhe..even xdapat elaun (tapi nanti aku nak claim kat jpa..hahahha)

Sekarang cuma tunggu nak daftarkan diri ja.Aku kena daftar 10 mei ni..and aku punya praktikal dijangka habis pada 4 julai..so, semester ni memang aku xda semester break la jawabnya..=(



ok dah..nak makan..salam.

2 comments: